دل نوشته های من


یابن الحسن آقا بيا


بی تو ای صاحب زمان ، بي قرارم هر زمان !

از غم هجر تو من دلخسته ام 

همچو مرغی بال و پر بشكسته ام

كی شود آيی نظاره بر دل اندازی تو يارا ؟

بر دل خسته كه دم سازی تو يارا

ده مدال ديده باني ز عنايت

به من و از مهر و عشق بازی خدا را

يابن الحسن آقا بيا، يابن الحسن آقا بيا 


يابن الحسن آقا بيا، يابن الحسن آقا بيا 


ای تو شور عشق من ، روشنی انجمن

بی تو در دام بلا افتاده ام

بر تو يارا جان و دل را باخته ام

از فراق تو شده حال من خسته پريشان

كی ميايی منجی و سلطان امكان ؟

عقده ها را وا كنی با يك نگه ، ای نور يزدان

بين چه كرده با دل من سوز هجران

يابن الحسن آقا بيا، يابن الحسن آقا بيا 


یا بن الحسن آقا بیا 


یا بن الحسن آقا بیا 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 13 آذر 1393 توسط دلداده زهرا